حذف بخش هايي از کنسول جست و جوي گوگل
نوشته شده توسط : گرگ سفید

ابزار بازرسي سئو ي url گوگل هم اکنون url کانوني گوگل را نمايش مي دهد.

 

شرکت گوگل، اعلام کرد فرمان اطلاعاتي که در مورد سئو براي کاربران مفيد نيست و استفاده زيادي از آن ها نمي کنند را حذف خواهد کرد و همچنين اعلام کرد که ابزار بازرسي url داده هاي مورد نياز کاربران را به آن ها عرضه خواهد کرد.

فرمان اطلاعاتي يا Info Command. فرمان اطلاعاتي، که در مواردي مانند info:searchengineland.com استفاده مي شود هم اکنون url کانوني، براي url هايي که با استفاده از اين اطلاعات وارد کرديد را به شما باز مي گرداند. ابزار بازرسي سئو ي url هم اکنون url کانوني را براي url هايي وارد کرده ايد نمايش مي دهد. بنابراين شرکت گوگل اعلام کرد که فرمان اطلاعاتي ديگر کاربرد خاصي در سئو ندارد و کاربران نيازي به آن پيدا نمي کنند.

پيش از اين، فرمان اطلاعاتي نه تنها url کانوني را نشان مي داد، بلکه پيوندها يا لينک هايي را به Cache، صفحات مشابه، پيوندها، صفحات از سايت و موارد مشابه را نيز نمايش مي داد. شرکت گوگل اغلب اين داده هاي سئو را در نوامبر 2017 حذف کرد.

چه زماني اين اتفاق رخ خواهد داد؟

به زودي Info Command هيچ گونه از اطلاعات سئو ي خود را نمايش نمي دهد. شرکت گوگل، ابزار بازرسي url را به نحوي تغيير داده است تا هر گونه url کانوني را نمايش دهد.

پيش از اين اين ابزار سئو تنها ويژگي را نشان مي داد که شما در قسمت کنسول جستجوي گوگل آن را مديريت مي‌کرديد. با وجود اين تغيير، اطلاعات و ويژگي هايي مانند Command نيز حذف خواهد شد. اين روش، يکي از راه هاي کشف url هاي سئو شده کانوني بود. به دليل عدم استفاده زياد از اين ويژگي و به روز رساني و افزودن ويژگي هاي جديد سئو به ابزار بازرسي ،url ديگر نيازي نبود تا از اين ويژگي استفاده شود. همچنين ابزار بازرسي url به کاربران و صاحبان وب سايت کمک خواهد کرد تا از URL هاي خود به نحو احسن استفاده کنند.

بخش کانوني در ابزار بازرسي url

هم اکنون، هنگامي که url را در ابزار بازرسي url اجرا مي کنيد، بخش مرکزي مشخص شده توسط کاربران و بخش کانوني مشخص شده توسط گوگل را به شما نمايش مي دهد. بخش منتخب گوگل، url هايسئو يي است که توسط اين شرکت انتخاب شده است. ساير نسخه ها را مي توان توسط عامل هايي مانند نوع دستگاه استفاده شده توسط کاربران و زبان انتخابي آن ها ارائه داد. در اين بخش، لايو تست يا آزمايش زنده قابل دسترس نيست و گوگل، URL کانوني سئو را تنها پس از نمايه کردن يا ايندکس کردن صفحه مورد نظر انجام مي‌دهد.

هم اکنون براي مشاهده url منتخب سئو ي گوگل به عنوان url کانوني، نياز است تا دسترسي تاييد شده اي به سايت، در کنسول جستجوي گوگل داشته باشيد و url مورد نظر را در ابزار بازرسي url وارد کنيد. پيش از اين، قادر بوديد تا از اين فرمان اطلاعاتي در بخش عمومي کنسول جستجوي گوگل استفاده کنيد.

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/95/





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: